#1 28-10-21 12:59:03

Admin
Administrator

Naam Leprechaun

Er is aangegeven dat de gebruikersnaam 'Leprechaun' is geclaimd door iemand die aan 'identiteitsroof' doet.

Op zich kan iedereen elke gebruikersnaam claimen die niet bezet is, vrijheid blijheid...

'Leprechaun original' heeft hier wat meer moeite mee, gezien deze als eerste met de nicknaam op andere lokaties deelnam.

Wat vind de rest? Moet de originele Leprechaun voorrang krijgen op de 'identiteitsrover' (niet mijn woorden) en de naam toegewezen krijgen... of gaat 'wie het eerst maalt' op?

#2 28-10-21 13:51:39

Leprechaun
Lid
Van: Friesland

Re: Naam Leprechaun

LS,

Toelichting:
Zoals jullie weten post ik al eeuwen op het discussiebord en dit board, eerst onder de naam Joop, vervolgens ook al jaren, onder de naam Leprechaun. Hoewel ik geen patent op die naam heb vind ik het flauw dat iemand mijn nickname gebruikt, om waarschijnlijk hier, net als op het eerdere WTG-bord via identiteitsroof vreemde berichten te plaatsen. (Die plaats ik liever zelf smile   )

Het is niet van wereldschokkend belang, maar dat er mensen zijn die zó flauw zijn om als volwassene zich zo te gedragen via identiteitsroof vind ik stuitend, vandaar mijn toelichting.

Groet, Leprechaun

Wees de verandering die je wilt zien in de wereld-Gandhi

#3 28-10-21 14:25:39

Dolce
Gast

Vind het zelf een zielig mannetje. Nu veroordeelt hij zogenaamd iemand die van zijn nick misbruik heeft gemaakt. Hij weet alleen niet wie. Rashida ook niet, maar wordt wel vals beschuldigd door twee heertjes , die het alleen niet af kunnen. Die nick van hem,l die naam is puur verzonnen

In het voorjaar krijgt hij weer de kriebels en zal die best wel weer een andere naam willen claimen. En dan nu maar klagen als een onvolwassen kleuter om zijn zin te krijgen.

Iedereen hier kent zijn echte naam, en vraag me af waarom hij nu ineens zich zo druk maakt over die nick. 

Op het andere board heeft hij meerdere keren andere nicks gebruikt, maar hij viel al snel door de mand.

Zie hem op die manier als een huichelachtig mannetje

Van mij hoeft hij hier niets te claimen. Hij wenst gewoon zijn zin overal in  ye krijgen. Een boardje met een enkeling als lid. Wat denkt hij wel niet.

Maar goed. een admin heeft het laatste woord uiteraard.

Laat een ander zijn ding doen, en hij het zijne.

Hij heeft Rashida ook vals beschuldigd van van alles en nog wat op het andere board, dat hier aan gelinkt is.

Zie er zelf de noodzaak niet van in, dat hij zijn zin zou moeten krijgen. Eerder is hij als een zielepoot nu bezig.

Rashida

#4 28-10-21 14:52:48

Admin
Administrator

Dolce geschreven:

Maar goed. een admin heeft het laatste woord uiteraard.

Ik heb de mogelijkheid om heel veel zaken aan te passen (open te houden, op slot te gooien, meer of minder permissie's) voor of tegen mis- en ge- bruikers... maar ik wens geen baasie te spelen.
Ik snap het nicknaam gedoe wel (vervelend voor de een en grappig voor de ander) en kan eventueel iets aanpassen, maar een inactieve gebruikersnaam wordt vanzelf na een ingestelde periode verwijderd.

Alles staat nu open, geen registratie benodigd, geen (tijds)limieten of robot-checkers op berichten, persoonlijke instellingen, geen censuur op woorden etc. Naarmate de tijd vordert zullen er wel of niet zaken dichtgedraaid worden of teruggeschroefd, afhankelijk van diverse variabelen zoals o.a. spam berichten o.i.d.

Er is reeds 1 gebruiker in zijn geheel geband i.v.m. acquisitie om een heleboel geld te verdienen wink .
Als dat er een paar per week worden dan gaat de eerste schuif dicht.

#5 28-10-21 15:19:12

Leprechaun
Gast

Hallo Admin,

De naam Leprechaun heb ik geregistreerd om deze vast te leggen. Zoals ik aangaf na de registratie.
En ik ben zeker voornemens deel te nemen aan het bord en bij te dragen aan de pluriformiteit van meningen alhier. Anderen die zich als Leprechaun willen registreren zijn niet origineel. Vermoedelijk in het bezit van een heel klein pikje.

Naar mijn mening gaat het toegeven aan dit sujet in tegen het doel van dit bord. Niet doen dus.

Leprechaun

#6 28-10-21 15:29:26

Leprechaun
Lid

Dag moderator,

Dat kan nog wat worden hier!
Dolce ondertekent met Rashida, Dolce is een oude nick van haar,
Rashida post onder haar eigen nick,
tevens post ze onder haar oude nick GeeDee
Dat zijn er al drie!!!
Kennelijk een meervoudige persoonlijkheid smile

Groet,
Leprechaun

#7 28-10-21 15:30:50

Leprechaun
Lid

Admin geschreven:

Er is aangegeven dat de gebruikersnaam 'Leprechaun' is geclaimd door iemand die aan 'identiteitsroof' doet.

Op zich kan iedereen elke gebruikersnaam claimen die niet bezet is, vrijheid blijheid...

'Leprechaun original' heeft hier wat meer moeite mee, gezien deze als eerste met de nicknaam op andere lokaties deelnam.

Wat vind de rest? Moet de originele Leprechaun voorrang krijgen op de 'identiteitsrover' (niet mijn woorden) en de naam toegewezen krijgen... of gaat 'wie het eerst maalt' op?

Dag moderator,

Dat zijn er al drie!!!
Kennelijk een meervoudige persoonlijkheid

Groet,
Leprechaun

Laatst bewerkt door Leprechaun (28-10-21 15:31:54)

#8 28-10-21 16:44:51

Leprechaun
Gast

Dat kan zeker wat worden. Sterker nog ; het is al wat. Iemand die twee keer hetzelfde bericht plaatst is op zijn minst in de war. Gelet op de bekendheid met de persoon is seniliteit waarschijnlijk. Ouwe demente pisnicht. : Lol

Leprechaun

#9 28-10-21 16:57:48

Admin
Administrator

Ik zie dat de naam 'Joopslim' ook is geclaimd.

Het is wel een beetje grappig, persoonlijk gesproken. We laten het maar voor wat het is. Ik heb geen (interne) aanwijzingen om aan te nemen dat dit door dezelfde persoon is gedaan.

Maar als ik er lucht van krijg dat het 1 persoon is die de strop om "Original's" nek verder aantrekt door nog meer namen rond zijn persoontje te claimen dan ga ik me er mee bemoeien. lol

Er is sinds vanmiddag reeds 1 schuif door mij toegepast. Vrij gebruik kan met vals e-mailadres nog wel, registratie niet meer.

Ik zal jou, Leprechaun Original, een avatar geven die je onderscheiden zal.

#10 28-10-21 17:20:53

Nieuwe Bekende
Gast

Slimme move...

JS

#11 28-10-21 18:02:35

Rashida 2
Gast

Leprechaun original geschreven:

Dag moderator,

Dat zijn er al drie!!!
Kennelijk een meervoudige persoonlijkheid

Groet,
Leprechaun

Kijk nu eens.  Drie keer is scheepsrecht. Alleen is er slechts 1 nick geregistreerd bij mijn weten. Dus wat zeur je weer.

Je wilt en moet jouw zin krijgen. Grote kleuter!!!

En maar kontenlikken met de mod. En dan mag iemand jou niet eens een inlikker noemen.  BRRR  Of zo blijkt; was je het toch echt zelf.

Maar je vergeet door jouw gedrag weer nu, dat je wel een grote INLIKKER, cq SLIJMBAL bent.

Het spettert bijna om mijn oren van de vieze slijm hahahhaa

Heb nog steeds geen interessant onderwerp van je gezien en gelezen, waar een ander wat aan heeft.

Wat C. heeft geplaatst over de bijbel.zegt  is wel interessant. Maar dat interesseert je geen biet,zo te merken.

Leprechaun kan alleen maar iemand neersabelen.

Wanneer begin je met jouw eigen bagger berichten over jezelf te plaatsen.

Jij wilde dat andere board met moderatie en verwijdering van berichten die jou niet aanstaan, en nu ga je hier weer beginnen de moderator om je vinger, nee hand te winden.

Als dat zo blijkt te zijn, ben ik weer vertrokken. Dan blijft het mogelijk alleen een lepra joone board te worden .

Mij zal je nieit zien slijmen met een moderator, of wie maar ook.   BRRRRR, je doet maar weer zoals je altijd bent geweest.

Rashida in discrediet brengen, terwijl iedereen weet wie Dolce, GeeDee, en Rashida zijn.  Pech voor jou

Iedereen  kent Dolce, GeeDee en natuurlijk Rashida  nu ineens weer hahahahaha ,

Bedankt looser mr. L.

Forum footer