#1 04-03-22 11:29:50

Mitch
Lid
Van: Provincie Groningen

Neo nazi's Oekraine

Oke, nu zag ik een opmerking en een video gedaan door Egbert.

Kijken voordat je commentaar geeft.

Hij heeft het over een NIEUWE alliantie,
Engeland, Turkije, Oekraine en Polen. En dat zou dan zonder EU moeten gaan.

Hij heeft het ook over waarom zij wapens krijgen, ze willen graag doden. Ze vinden het fijn.

Ze begonnen ook een pogrom tegen zigneurs. De nazi-claim is dus waar. Je hebt hier de nazi-leiders aan het woord. Het is niet de regering, nee, dit is een aparte partij, met veel macht en eigen wapens.

https://www.youtube.com/watch?v=KfaAyiP8Wuc

Ik denk dat Egbert zich nogal verslikt in wat de westerse wereld al dan niet verborgen wil houden en wat dan wel of niet de waarheid zou zijn wat hem betreft.
Ik ben van mening dat in een propagandastrijd men zich breder moet orienteren dan enkel wat uitlatingen van diverse personen ondersteund met een videootje. Zoals vaker gebleken kan men een volledig verhaal bouwen die elke context mist.
Ik ben het absoluut eens dat men niet klakkeloos eenzijdige propaganda als 'objectief journalistiek' moet beschouwen van welke zijde je dit dan ook mag doen... of wat het best in je geloofsstrategie past.

Zolang men er van kan uitgaan dat noodzakelijkerwijs informatie gekleurd moet zijn, zal men zich breder en dieper laten informeren om een standpunt voor zichzelf aan te kunnen nemen.
Dan heb ik het b.v. over o.a. artikelen als deze, maar vergeet vooral niet alle andere.

Want ja... Putin's uitspraken over neo-nazisme zijn niet uit de lucht gegrepen, maar maakt dat dan ook direct dat Putin's uitspraken betrouwbaar zijn of dat het westen hierover liegen of zwijgen zou?

Laatst bewerkt door Mitch (04-03-22 11:42:21)

-Kaal is geen haarkleur.
-Naakt is geen kleding.
-Atheïsme is geen geloof.

Forum footer