Je bent niet ingelogd.
Ik had de verwachting dat het hier wat zou worden, maar nu ik zie dat Rashida, Dolce en GeeDee één en dezelfde poster is, dat een onvolwassen figuur aan het posten is onder de valse identiteit van mij, Leprechaun en daar mijn mailadresnaam Joop Slim aan toe voegt als nickname, kan ik dit forum helaas niet serieus nemen.
Mocht er iets veranderen waardoor het 't niveau van de zwakzinnigen verlaat, post ik wel weer eens wat.
Groeten, Leprechaun-original
Laatst bewerkt door Leprechaun (28-10-21 18:17:30)
Wees de verandering die je wilt zien in de wereld-Gandhi
Ik had de verwachting dat het hier wat zou worden, maar nu ik zie dat Rashida, Dolce en GeeDee één en dezelfde poster is, dat een onvolwassen figuur aan het posten is onder de valse identiteit van mij, Leprechaun en daar mijn mailadresnaam Joop Slim aan toe voegt als nickname, kan ik dit forum helaas niet serieus nemen.
Mocht er iets veranderen waardoor het 't niveau van de zwakzinnigen verlaat, post ik wel weer eens wat.Groeten, Leprechaun-original
En maar kankeren, en maar liegen en bedriegen over een ander, dat niet deugt Mr.L. Je gelooft jouw eigen narcistische leugens ook nog blijkt uit antwoorden . Jouw motto is en blijft als is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt (jouw leugens zeer zeker) hem wel
Je vergeet, dat de waarheid jou waarlijk inhaalt. Mens je bent geen knip voor de neus waard. Jij leugenaar Eerst Klas. Volgens mij heb jij daar een driedubbele Cum Laude net een zwart randje voor ontvangen van je meerderen!! Wat doe je hier nog, als je alleen maar mensen tegen elkaar opzet, probeert te manipuleren en de leugen over anderen laat regeren.
Jij bent een hele grote narcistische eikel Mr. L., vol leugen en bedrog
BRRRR
Wees de verandering die je wilt zien in de wereld-Gandhi
Wees eerst zelf maar een verandering om dit bij jezelf te zoeken.
Laatst bewerkt door Rashida (16-02-22 10:11:58)
“I think we deserve people who really, really love us.” Alicia Keys