WachttorenDiscussie Prikbord 
Re: Boostervaccin
Posted by: Luis in de pels ()
Date: July 26, 2022 09:32AM

Ik heb geen zin in registratie en kan voor zover ik waarneem geen onderwerp als gast plaatsen.
Mocht dat wel het geval zijn wil ik wel even de knuppel in het hoenderhok gooien om te kijken wat feitelijke waarneming ons verteld en we helemaal geen professor hoeven zijn om het eigen denkvermogen te gebruiken.

De vraag is hoe causaliteit in relatie staat met ontwikkelingen of gebeurtenissen door de tijd heen,ontstaan omstandigheden toevallig tegelijkertijd of zijn deze een gevolg van een veranderde omstandigheid.
Het antwoord er op krijgen we door observeren en of onderzoek naar deze uitkomsten onbeïnvloed door een al dan niet verwachtte uitkomst.

Veel weten we we al van omstandigheden welke we door de tijd of jaren heen hebben kunnen waarnemen.
Dan blijft er één vraag over,wanneer een omstandigheid zoals bijvoorbeeld oversterfte plotseling plaats vind,welke omstandigheid is dan veranderd,wat is er wat er voorheen niet was en staat dat wat voorheen niet was in correlatie met.....,of is het toevallig dat deze verandert zijn.

Het is een vrij eenvoudige redenatie welke wij allemaal simpelweg kunnen waarnemen en overdenken.
Het is een eenvoudige criterium wat ieder die de tijd neemt en het wenst kan overdenken.

Navigate: Previous MessageNext Message
Options: ReplyQuote

SubjectViewsWritten ByPosted
Boostervaccin 2037Mitch01/24/2022 10:31AM
Re: Boostervaccin 518Luis in de pels06/18/2022 10:38AM
Re: Boostervaccin 511Mitch07/20/2022 10:01AM
Re: Boostervaccin538Luis in de pels07/26/2022 09:32AM
Waarneming 470Mitch07/26/2022 08:10PM

Your Name: 
Your Email: 
Subject: 
Attach a file
  • No file can be larger than 1.95 MB
  • All files together cannot be larger than 97.66 MB
  • 2 more file(s) can be attached to this message
Spam prevention:
Please, solve the mathematical question and enter the answer in the input field below. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
Question: how much is 16 plus 2?
Dit prikbord is mogelijk gemaakt door WachttorenDiscussie.nl.