Re: Boostervaccin
Posted by:
Luis in de pels
()
Date: June 18, 2022 10:38AM
Ik las dit forum eens even een beetje door en kom eigenlijk op de volgende gedachte aan hand van “Ook weinig tot geen nadelen overigens, maar dat laatste willen bepaalde idioten me vast wel eens haarfijn uitleggen”.
De vraag is natuurlijk of er een onderbouwing is voor wie als idioot versleten moet worden.
Men zegt wel eens,een idioot kan vragen stellen welke alle wijzen niet kunnen beantwoorden.
Vragen stellen we wanneer we observeren,dat moet jouw als wetenschappelijke ideoloog toch als muziek in de oren klinken.
Een fundamentele vraag is dan,waarom moeten kinderen überhaupt met een klinische test mee gaan doen.
Niet ik zeg dat maar voormalig president Barak Obama geeft aan dat miljarden deel uitmaken van deze Klinische test waar hij als argument geeft "en nog willen velen geen vaccin "gentherapie volgen".
In mijn optiek is het nalaten vragen te stellen voor dat daar aan meegedaan word niet echt een bewijs van wijsheid.
Een belangrijke factor bij dit soort onderzoek is de controle groep,kinderen zijn bij uitstek de ideale controle groep omdat ze simpelweg weinig vatbaar zijn voor Corona en zo een vrijwel risicoloze factor in de gehele klinische test.
Het zou om je eigen argument aan te halen welke ik elders las,een causaal verband kunnen leggen tussen waarom een aantal piloten een hart probleem krijgen met als gevolg een noodlanding met hulp van de copiloot,sporters omvallen of uitvallen of wat te denken van de all cause mortality,is daar een toename in ? Of is dat slechts een observatie van idioten.
Er zijn nog een heleboel vragen en opmerkingen aan hand van wat jij hier als idioot bestempelt te stellen ,maar dan moet je wel observeren om aan hand daarvan gerichte vragen te stellen.